lördag 1 september 2012

I need to find a gym!
Som jag skrev är jag ny i ett nytt land, sedan bara ett par dagar. Jag börjar alltså från noll! Det första jag tänkte ta i tu med är att hitta ett gym. I Sverige är jag van vid ett jäääääättestort gym, med allt i princip. Här nere är allt trängre, husen mindre och hyrorna högre- jag gissar att det kan bli svårt att hitta ett jäääääättestort gym här. Men jag har några kriterier som jag går efter för ett bra gym:
-Kabelmaskin, och måste varianten med två stycken placerade mitt emot varandra finnas Se här!
-Power-rack, självklart!
-Uppsjö av fria vikter, både som hantlar, viktskivor och skivstänger
-Ett par olika gymmaskiner som jag har fastnat för. Bland annat för träning av musklerna mellan skulderbladen, benspark och bencurl. Dessutom benpressen, den är viktig!

Naturligtvis är helheten i sig mkt viktig också, men utan dessa i gymmet kommer jag nog med gråten i halsen leta vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar